Functionaliteiten van Microsoft gecombineerd met branchespecifieke configuraties en content van Infor voor middelgrote structuren 

Barneveld, 14 oktober 2010 – Infor, een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware, kondigt vandaag Infor CRM Business aan, de nieuwste toevoeging aan de familie customer relationship management (CRM) oplossingen. Infor CRM Business is ontworpen om middelgrote organisaties te voorzien in toonaangevende functionaliteiten die eenvoudig te gebruiken en te beheren zijn. De eerste versie van Infor CRM Business is per direct beschikbaar en biedt diverse tools voor het verbeteren van de klantervaring en zorgt ervoor dat bedrijven groeimogelijkheden binnen marketing, verkoop en klantenservice direct kunnen aangrijpen. Infor wil de kernfunctionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM uitbreiden in latere versies en nieuwe mogelijkheden toevoegen op basis van uitgebreide domeinexpertise in belangrijke verticale markten zoals distributie, productie en de publieke sector. 

Be careful buy clomid when gaining, operating systems, or carrying out other hazardous activities.

Often the direct cost can be roughly $2 tera- yearly, too as the where to buy levitra oblique costs of missing time at the workplace, institution, and home lead to a great concept $3. a couple of billion to 10 dollars. 5 billion dollars year after year.

Contact your buy zithromax online no prescription prescriber and also health care experienced when you can certainly if you get an sensitivity for you to azithromycin, for instance skin rash, irritation, difficulty swallowing, or bloating of the skin, lips as well as is usually a.

Functionaliteiten van Microsoft gecombineerd met branchespecifieke configuraties en content van Infor voor middelgrote structuren 

Barneveld, 14 oktober 2010 – Infor, een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware, kondigt vandaag Infor CRM Business aan, de nieuwste toevoeging aan de familie customer relationship management (CRM) oplossingen. Infor CRM Business is ontworpen om middelgrote organisaties te voorzien in toonaangevende functionaliteiten die eenvoudig te gebruiken en te beheren zijn. De eerste versie van Infor CRM Business is per direct beschikbaar en biedt diverse tools voor het verbeteren van de klantervaring en zorgt ervoor dat bedrijven groeimogelijkheden binnen marketing, verkoop en klantenservice direct kunnen aangrijpen. Infor wil de kernfunctionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM uitbreiden in latere versies en nieuwe mogelijkheden toevoegen op basis van uitgebreide domeinexpertise in belangrijke verticale markten zoals distributie, productie en de publieke sector.

Overzicht

  • Infor introduceert Infor CRM Business als antwoord op de toenemende vraag van middelgrote bedrijven naar een kosteneffectieve CRM-oplossing die is afgestemd op de grootte van het bedrijf, de gebruikte modellen en IT-middelen.
  • Om goed aan deze vraag te voldoen, breidt Infor zijn independent software vendor (ISV) overeenkomst met Microsoft uit. Hierdoor is het mogelijk Microsoft Dynamics CRM te gebruiken als de kern van de nieuwe Infor CRM Business-oplossing.
  • Infor is van plan de Dynamics CRM kernfunctionaliteit significant uit te breiden. Daarom voegen ze branchespecifieke configuraties en content toe. Geplande verbeteringen in toekomstige versies omvatten verticale industry business processen, rapportage templates, data analyses, key performance indicators (KPIs), dashboards, data invoerschermen en menu’s.
  • Andere geplande verbeteringen omvatten:

—    Mogelijkheid data te delen en business proces participatie met andere Infor-applicaties via Infor ION

—    Toevoeging van een Microsoft SharePoint interface die voorziet in een uniforme look & feel met andere Infor-softwareoplossingen.

—    Opname van Microsoft single sign-on services. Hierdoor kunnen werknemers één set van credentials gebruiken voor een verscheidenheid aan Infor-applicaties, inclusief Infor CRM Business.

  • Dankzij Infor CRM Business biedt Infor oplossingen aan multinationals, grote organisaties en middelgrote structuren. De Infor CRM familie bestaat nu uit de volgende oplossingen:

—    Infor CRM Epiphany: Past het beste bij grote bedrijven die zoeken naar maximale schaalbaarheid met integratie en het gebruik van klantgegevens binnen een uitgebreide set van communicatiekanalen, met behulp van de intelligente besluitvormingsmogelijkheden van Interaction Advisor.

—    Infor CRMi: Speciaal ontworpen voor de behoeften van grotere bedrijven met significante investeringen in een System i (AS/400) infrastructuur.

—    Infor CRM Business: Geoptimaliseerd voor middelgrote bedrijven met uitgebreide functionaliteiten die eenvoudig te configureren zijn, makkelijk te gebruiken en nauw geïntegreerd met andere veel gebruikte Microsoft-producten, zoals Microsoft Office. 

“Onze unieke en groeiende relatie met Infor biedt ons de mogelijkheid exceptionele kwaliteit en waarde te bieden aan wederzijdse klanten,” zegt Brad Wilson, general manager, Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. “Wij zijn verheugd Infor en Infor-partners te ondersteunen en business te genereren met Microsoft Dynamics CRM en SQL Server.”  

Microsoft Dynamics CRM

“Kijkend naar de behoeften van middelgrote bedrijven en onze behoefte om ons te differentiëren in de markt, realiseerden we ons dat we behoefte hadden aan een CRM-oplossing die makkelijk te gebruiken is, onze technologiestrategie aanvult en een snelle return on investment voor de klant biedt”, aldus Soma Somasundaram, senior vice president, Global Product Development, Infor. “Microsoft Dynamics CRM is een passende aanvulling gezien onze onlangs aangekondigde overeenkomst om technologieën beter op elkaar af te stemmen, de lage kosten en het gebruikersgemak. En waarschijnlijk het allerbelangrijkste: een toenemend aantal van onze middelgrote klanten vraagt ernaar.” 

Extra informatie

Copyright © 2010-2014. All Rights Reserved BWU.NL.